zondag 9 augustus 2015

The Mall at Millenia

Helaas gaan Danny en  Mika bijna weer naar huis :(
Dus de laatste daagjes willen ze nog wat shoppen (OW wat errug) en verder lekker relax aan doen. We hadden vanavond met Patrick afgesproken die zou met zn kids gezellig komen bbq-en, dus er moeten ook nog wat boodschappies komen.

We beginnen bij The Mall at Millenia, hier kan je bijna alleen maar chique shoppen dus ik verwacht er niet veel van. Ik vind een UGGS winkel waar de UGGS nog duurder zijn dan in Nederland dus die slaan we maar over, bij Macy's vind ik zulke leuke kleren.....helaas gaat de maat maar tot 3 jaar..dus ook hier gaan we ontdane zaken terug.


 
Bij de Guess winkel valt ook niet veel te beleven en ook hier is de prijs niet echt gunstig, Mies gaat hoe langer hoe blijer kijken... We eten wat bij de foodcourt en nemen een milkshake bij Häagen-Dazs....die ook niet te betalen zijn!! Ondertussen krijg ik een berichtje van Patrick hij ligt in het ziekenhuis met verschoven ruggenwervels door een valpartij, hij kan uiteraard vanavond niet komen.
Ik stuur hem terug dat wij van de week dan wel even bij hem op bezoek komen.....Nee, joh dat hoeft toch allemaal niet geniet lekker van je vakantie. Ja doen we ook, maar we komen toch even langs bij je. No No ...verspil your time not aan me..! Niet zeuren we komen gewoon ff bij je op bezoek, je kan tegen  gaan sputteren maar je ziet ons gewoon verschijnen.
Oh...ok that's so thoughtful of you Honey!                                    
Yep, that's me ;)
Het zal me toch echt  niet gebeuren dat ik met een doos  vol Tulip Bolls, waar ik zo veel moeite voor heb gedaan om ze het land in te krijgen. Om die weer vrolijk mee naar huis te nemen, desnoods plant ik ze dan hier in de tuin, maar die gaan echt niet meer mee terug! We lopen verder zonder iets te kopen en ik zag bij aankomst al de beroemde Cheesecake Factory als we terug zouden gaan moest ik een stukkie meenemen, want volgens IE-DE-REEN is hier de lekkerste cheesecake. Ik denk ook dat het waar is want ik moet in een rij van 20 man aansluiten.....ik eem 1 stukje Caramel Cheesecake, en mag bijna $10,- betalen.....nou dat moet dan wel heul lekker zijn.

We rijden door naar Target om boodschappen voor de bbq te halen, en mn stukkie cheesecake gaat gezellig mee :) Het is zo warm dat als ik mn cheesecake in de auto laat staan, ik zeker weet dat het smeerkaas is  als ik terug komt, en $10,- voor smeerkaas vind ik toch echt te duur....! Thuis aangekomen is het binnen in huis net zo warm als buiten.......NEEEEEE!!! AIRCO KAPOT! Rennend breng ik  mn stukkie cheesecake naar de koelkast.....! We bellen de eigenaar op en die bied 83x zijn excuus aan en gaat gelijk achter een monteur aan....dus alle ramen en deuren open gezet om een beetje lucht te krijgen. Angeeeeeeelikaaaa... Heey roep jij Mies? Nee ikke niet!  Angeeelikaaaaa.. Nou wie zit me nou te roepen joh?!! Ik  loop naar de keuken en jaaa hoorrr, het geroep komt uit de koelkast. Terwijl ik op de meest begeerde man van dit moment zit te wachten, de Airco-meneer. Eet ik mn half in elkaar gezakte stukkie cheesecake op. Nou,....... hij was zn $10,- meer dan waard hij was HEERLIJK!!!
 
De airco meneer is binnen een kwartier klaar, maar we moeten wel alle ramen en deuren gesloten houden voor minstens 3 uur!!! Pfffffff bloedheet man, dus lekker gaan zwemmen en daarna gezellig met elkaar gebarbecued.

 
Mellody op tijd  op bed gelegd, en wij gezellig met zn vijven buiten gezeten totdat,.........................
The Family Cockrocach bij ons in de tuin op viste kwam. Opa, Oma, Vader, Moeder, Tantes, Ooms, Zussen, en..HEULE Grote Broers, echt iedereen was "gezellig" meegekomen.
De mannen gingen met zn 3en op kakkerlak-jacht, het was zo ontzettend hilarisch ... Mies had een bekertje met een stukje karton om ze in te vangen, Mitchell was lichtmeester en moest met een lampje steeds bijschijnen, en Danny was begeleider   die de rest van de familie kakkerlak in de gaten hield en de deur open maakte om de kakkerlak  uit te kunnen zetten. Als er tijdens het vangen een kakkerlak ontsnapte uit Mies zn beker stonden ze met zn 3en te gillen en met hindernis-sprongen achter dat beest aan...... Resultaat;  2 helaas gesneuveld tussen muur en Mies zn beker, en stuk of 6 levend uitgezet.....Ze zouden altijd nog bij de Pets-Control kunnen gaan werken als ze zonder werk komen te zitten ;)
 

3 opmerkingen:

  1. Ieeeeew ranzige familie die langs kwam UGH ik haat kakkerlakken..., ja dat gaat snel Mikka en dan al weer bijna weg, maar jullie hebben leuke dagen gehad nog een paar daagjes snoes en dan zien we jullie weer hele fijne dagen, dikke kusss xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha die foto ook erbij van het insectenverdelgingsteam, TE leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Getver kakarutsjaas horen toch in Mexico?! Zijn vast illegaal daar. Die cheesecake ziet er dan wel weer heeeeuuul heerlijk uit (mag ook wel voor $10,00). Zonder airco is het echt niet te doen, gelukkig kon de monteur gelijk langs komen.

    BeantwoordenVerwijderen