dinsdag 11 augustus 2015

Danny & Mika terug naar huis, en onze pech is weer terug!

Vandaag was de dag dat Danny & Mika terug naar huis moesten, er hing een gezellig sfeertje in de villa...NOT! Want niemand wilde dat ze zouden gaan, nog geprobeerd om de tickets om te zetten, maar helaas.... :(
Gelukkig hadden we nog tot een uur of 16.00 in de middag. Ze wilden nog even langs de Walmart voor nu echt de allllerrrrr laatste inkopen ;) Ze namen American cookies mee, verschillende soorten smaken M&M's, Amerikaanse snoepjes en nog wat souvenirs...... Nu was het toch echt gedaan met het shoppen voor hun. ( ik heb namelijk een te mooie blush gezien van MAC en die MOET ik nog even scoren!)
We reden langs een Dennys en kregen daar een afscheidslunch aangeboden door Danny & Mika....SWEET!!
Snel naar huis gereden en nog even lekker gezwommen..De tijd vloog en het was toen echt tijd geworden om afscheid te gaan nemen....Is toch heel raar als je samen hier aankomt, bijna de hele vakantie dag en nacht samen optrekt en dat apart van elkaar vertrekt! Ze zitten nu net een klein half uur in het vliegtuig. Goede reis lieverds. Bedankt voor de TOP vakantie, voor herhaling vatbaar! Tot snel! xxxxx
Tot zover het sentimentele gedeelte!!

We hadden gister de Fastpassen online geregeld en zagen dat we alleen nog vandaag de fastpassen konden regelen.....ach ja das waar ook...ze zijn natuurlijk maar 2 weken geldig.
Rond een uur of 17.00 komen we aan bij Hollywood Studio's, parkeren de auto en stappen op het treintje richting ingang. Het is heerlijk rustig en bij de tassen controle zijn we de enige, ook bij de Anna en Elsa boompjes staat geen rij dus maken snel wat foto's.
We lopen door naar de ingang en scannen onze passen....Maaa, de mijne doet het niet!! Angeel, de mijne ook niet....! HUH?!!! Yes, sorry MAMMMM your tickets are expired! EXCUSE ME?!!!! I kon yesterday nog online fastpassen reserveten voor today....how come?! You can go to the customer service, maybe they can help you!
Yessss NEXTTT...... Yes i am next.. Well, you see my tickets are no good...how come?!
tik.tik.tik.tik.tik....op dr computer.
Yes that's right, they are unfortunately expired yesterday!!
Oww en nouw?      With these tickets you can not get in, but you can still buy new ones though.
Do i need dan to pay  the whole bedrag voor a couple of uurtjes?
Yes, you have MAMMMM!
No sorry...no good.....stupid Disney..We go home...Tanks voor Nothing!
You are welkom MAMMM....Have a Magical night!
GRRRRRRRRRR......!!!!!! Dus met 2 ZWAAR teleurgestelde kids richting treintje, en alsof Disney himself een regenwolk boven ons had getekend begon het me toch een partij te gieten!!!!
Gelukkig was de regen afgelopen toen we op 3 stappen na bij de auto waren...!
Oke wat nu??? Nou laten we dan naar die Piraten Dinner show gaan... Ja zo kort dag nog?! Ja joh, ff kijken of er nog plek is. We stoppen bij zo'n oplichters hokje genaamd Tourist Service.... en een eikel 1e klas, staat me te woord zonder op te kijken van zn telefoon.... NOOOOO Sold out today!
Geloof er geen snars van...weet je wat rij ff terug naar de villa dan bel ik zelf wel naar die Piraten. Dus ik bel hier met de huis telefoon waar ik deze vakantie al vaker gebruik van hebt gemaakt, want bellen is gratis in The USA... Hello Pirates Dinner Adventure how may i help you.... Yes, helluww here Anni from Hollond....Hello? Hello? Yes, Hellluw Anni here from...TUUUUUUTTTTTT.
HUH?! Ze hoorde me denk ik niet hoor, dus ik bel weer terug...Bla balblaaaa how may i help you? Yes,,,Helluwww do you hear me nou? Hello? Hello? TUUUUUUTTTT!!!!
NEE JOH..... Is de telefoon ineens zomaar spontaan overleden!!!
Maar ik ben natuurlijk niet voor 1 gat te vangen  he, dus hop gewoon mobiel gepakt en gewoon ff die Piraten gebeld, en zoals ik al dacht....Plek genoeg voor vanavond. We hadden nu alleen nog maar een half uurtje om er te komen.... Zowaar geen file, dus op tijd bij de Piraten!
De show was, HEEL ERG LUIDRUCHTIG, en saai en het eten was niet te verteren. Maarrr ach we hebben het naar ons zin gehad.

Wat de planning van morgen is weten we nog niet, het is  Mies zn dag dies jarig morgen. Denk dat we gaan eten bij HOOTERS, altijd leuk voor jarige mannen! K ga nu snel ballonnen blazen en slingers ophangen! Night y'all!


2 opmerkingen:

  1. Nou dat was geen geslaagd dagje jammer hoor, maar vandaag maak je het gezelliger mies zijn verjaardag... Van Harte Gefeliciteerd met je hubbie hele dikke kus xxxx en have fun

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is wel echt super-kinderachtig-jammer zeg. Dat ze jullie niet voor een speciaal tarief naar binnen hebben willen laten. Gelukkig legden de kinderen zich er wel bij neer. Ik heb inderdaad al eens wat mindere berichten van die Piraten show gehoord maar ach, je bent er even tussenuit. En vandaag The Big Day. Ben benieuwd of jullie echt naar Hooters zijn geweest om het te vieren. Tot morgenochtend!!

    BeantwoordenVerwijderen