donderdag 13 augustus 2015

Laatste dag :(

Daar is die dan! De laatste blog van deze vakantie.
De 3 weken zijn om gevlogen en niet alleen wij balen om weer weg te moeten ook Amerika huilt.....;)
 
 
Tja en wat ga je doen met zulk weer?!! Juist.......SHOPPEN!!!
Richting de Florida Mall, ik weet daar namelijk precies de weg, dus dan duurt het voor de rest van het gezin ook niet zo lang. Ik weet namelijk precies waar ik moet zijn!
Mellody wil uiteraard nog even lang de Disney store, en toevallig begin er net een cursusje Nemo tekenen, en is de tekening niet PRACHTIG!!!!

Daarna richting Macy's en op de valreep toch nog een tas kunnen scoren.....JEEYYYY!!!! Ik weet nou niet of ik die tas echt nodig had of dat ik hem gewoon MOEST kopen om het kopen....K denk het eerste,  volgens mij had ik echt nog een zwarte tas nodig!! Moet je verder nog ergens zijn Angeel? Uhhhh...ja alleen MAC en dan kunnen we gaan, ik kijk verder ook nergens mee hoor. Kan ik niet in de verleiding kopen ook! Mitchell gelooft me niet, en wilt wedden dat ik na de MAC echt nog wel een andere winkel in gaat.....Heus niet!!! Hop door naar MAC....ook hier gevonden wat ik nodig had, en ook gevonden wat ik NIET nodig had!
Ja klaar? Ja, lopen maar! Op een aardig tempo liepen we de Mall door richting auto. Ik kijk voor me uit en geef geen blik aan de etalages, tot opeens mn ogen een kinderkleding winkel werden ingetrokken. Gewoon totaal onbewust MOEST ik die kleding winkel in kijken....Denk er nu even zo'n hemels muziekje bij en dat de gehele winkel oplicht... JAA HOOR hier hebben ze een cheerleaders trainingspak.....Waren we al de hele vakantie naar op zoek....! Kom ff binnen kijken....... JAAAAA MAAAAAAAA, je zou toch toch geen winkel meer ingaan. Jij wilde toch een oreo-shake Mitch...gaan we die lekker zo voor je halen een heule grote!! :)
Alles gepast en nog een kleinigheid gekocht daar ook, hop snel naar de auto. Thuis nog even lekker relax gepoold en daarna bij UNO wezen eten.
Thuis gelijk Mellody op bed gelegen en wij hebben de koffers ingepakt, morgen nog de laatste dingen erin. We mogen zolang in de villa blijven als we willen dus dat is super, we vliegen pas s'avonds dus kunnen nog even van Amerika genieten.
Zaterdagochtend zijn we weer in  Nederland, waar je overal moet betalen om te mogen parkeren, waar je voor je ketchup en Mayo extra moet betalen, waar je voor je 2e, 3e of 4e Cola gewoon de volle mep betaald, waar je alleen links mag inhalen, waar mensen zeuren als het 1 dag  30 graden is en ze moeten werken ( Ow dat ben ik zelf) ,waar winkelpersoneel je liever niet helpt dan wel...waar je als je om een tosti of een gebakken ei  vraagt voor je avondeten je gelijk het restaurant wordt uit gekeken...waar sterke pijnstillers alleen op dokters recept te krijgen zijn...waar je keus heb uit  2 verschillende soorten pindakaas, waar de winkels en restaurants niet 24/7 geopend zijn, waar de benzine net zo duur is als zuiver goud, ...en waar je niet overal met een creditcard kan betalen!
Kortom we hebben zin om weer naar huis te gaan!
Iedereen bedankt voor de berichtjes hier, op de App, via FB of via de mail! Love you all! -XxX-    En voor alle stiekeme lezers.....Jullie bedankt voor alle VISITS op mijn bloggie ;)
 
 
                                                 HOLLAND HERE WE COME!!!
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Lekker laatste dagje zo toch :-))) heb genoten van je blog Lieffie en ook al vind je het niet leuk om naar huis te gaan, vind ik het wel weer leuk om je weer te zien, fijne vlucht terug xxxxxxxjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was heel leuk om mee te lezen. Wat hebben jullie weer veel beleefd en wat is de tijd snel gegaan. Veilige vlucht!

    BeantwoordenVerwijderen