zaterdag 1 augustus 2015

Altamonte Mall

Het is zaterdag dus we vermijden vandaag de parken, veeeeel te druk. We besluiten om naar de Altamonte Mall te rijden. Voordat we het vliegtuig in stapte richting USA, beloofde Mies dat hij zich deze vakantie nergens druk over zou maken.....gewoon lekker relax zou hij overal mee omgaan.

Zodra we de wijk uit reden was er al file, iedereen was op weg naar Disney. Jeeeemig zeg , moet je al die auto's zien....., zodra we de afslag Disney voorbij zijn en de snelweg oprijden.....FILE!!! JAAAAA tjongejonge zo duurt het natuurlijk een uur voordat we daar zijn.... Niemand rijdt volgens hem ook goed, of te langzaam, of te gevaarlijk, of te snel. We zijn 1 afslag te vroeg voorgesorteerd voor de parkeerplaats van de Mall. Mies gooit zn richtingaanwijzer  naar rechts aan, natuurlijk laat geen enkele Americano ons er tussen.......OWWW dus jullie willen mij er niet tussen  laten??!! Wacht ff. Met een in-je-stoel-naar-achter-geblazen peut gas rijd hij over de invoeg strook  naar de goede afslag.  We parkeren de auto en gaan bij Dillards de Mall in. Ik loop gelijk even de girls afdeling op want alles is 40% off...en daar hou ik van. Mellody vind passen ineens leuk, dus we passen van alles. We lopen van de badkleding, naar de jurkjes en van de jurkjes  naar de rokjes, maar die bikini was toch ook wel erg leuk dus lopen we weer terug naar de badkleding. Had ik dat jurkje nou gepakt Mellody? Nee die heb je terug gedaan... OWWW dan lopen we nog even terug naar de jurkjes hoor Mies. JA BEN JE DAN EINDELIJK KLAAR HIER?!!!! We zijn al 3 kwartier binnen en je bent nog steeds in dezelfde winkel....je moet er nog 174.
Mellody studeert voor paspop :)
 
Ja kommaar ik ben klaar. Zooo nu al?!! We lopen de Mall verder in... snif*snif*snif ruik jij dat ook Angeel? Ja gesmolten kaas ofzo. GATVER ZEG WAT MEURT DAT, nou als deze Mall van mij was geweest had ik gezegd je gaat maar lekker buiten staan met je gesmolten kaas. Bij  een schoenenzaak scoort  Mitchell een cap  en Mies een paar Adidas gympen. We lopen weer verder de Mall in. GATVER ruik jij dat nou niet Angeel? Gatver wat een lucht man!
Zullen we even wat eten  bij de foodcourt? Prima! Mitchell wil kip, Mellody een ijsje en Mies rijst zodra we dit hebben gaan we op zoek naar een plekje. TJONGEJONGE zeg....mot je kijken wat een drukte, we hebben niet eens plek om te zitten...Hier een tafel! Nu nog heel de foodcourt de rondte in op zoek naar 4 stoelen, ook dit is gelukt na een paar minuten. Je bent vandaag een beetje....hoe ga ik dit aardig brengen?,,,,,,je bent vandaag een beetje een boze beer he?!  WAAR SLAAT DAT IN GODSNAAM NOU WEER OP?!! Nou gewoon, je zit zo te brommen....Wil jij nog drinken Mellody..even snel van onderwerp veranderen.
We lopen de rest van de Mall door en vinden de auto in 1x weer terug. zodra we de snelweg oprijden om naar huis te gaan. FILE! De gehele file rijd er een monster van een vrachtwagen voor ons, Mies probeert hem steeds in te halen, maar of we staan weer stil of ze laten hem er niet tussen..... PPFFFF ik zie geen hol met die vrachtwagen de hele tijd voor mn neus, eindelijk ziet hij zn kans schoon en schuift hij een baan op naar rechts....de vrachtwagen kan nu ook doorrijden en wij, nu op de rechterbaan niet.....Dus moet hij weeeerrr achter de vrachtwagen omdat we anders de afslag missen... DAT DOE TIE GEWOON EXPRESS HOOR, hij zag dat ik in wilde halen en ineens geef hij gas bij.... Is natuurlijk niet zo,  Mister truck driver kon gewoon doorrijden omdat de file was opgelost, maaaar volgens Mies is dit allemaal opzet..
We gaan eten bij Olive Garden, het is nog steeds zaterdag dus super druk. we krijgen een timer mee en zodra die af gaat mogen we aan tafel.
Alle mensen die buiten staan, wachten op een tafel.
 
 
We worden bediend door Blanche van de Golden Girls, nou ja...het had dr zus kunnen zijn.
Omdat er zoveel mensen stonden te wachten op een tafel, was  de bediening nog sneller als die van gister. JEEEMIG zeg dit vind ik echt zo irritant....en het eten vind ik ook niet lekker! O nee? Wat vindt je er dan niet lekker aan? NOU GEWOON...NIET LEKKER!
Na dit ontspannen etentje zijn we nog even naar de TARGET gegaan voor wat boodschappen waar ik natuurlijk weer veel te lang over deed en dat als ik nu klaar zou zijn hij wel alvast terug naar huis zou gaan.... met sluitingstijd kwam die me dan wel weer halen... Eigenlijk had ik op dat voorstel in moeten gaan, klinkt niet eens zo rot. ;)
Mellody heeft de shop genen van dr moeder :)
 
 
Nu ik deze blog zit te typen hoor ik weer allemaal geklaag en gemopper achter me. Hij zat helemaal klaar voor 1 of ander gevecht van MMA, heel de week keek hij er al naar uit, naar dat ene gevecht..
Zenden ze het niet uit............!
WEET JE WAT....IK GA GELIJK NAAR MN NEST!! Alsof het de tv wat kan schelen dat hij naar zn bed gaat :) :)


So far this Saturday 1 August 2015 in the USA......Wel fijn dat Mies zo lekker relax is......De vakantie doet hem duidelijk goed! :) :) :) :)
Morgen is het zondag rustdag.....nou ben benieuwd! ;)
Happy Sunday! x

5 opmerkingen:

  1. Ha ha het zit gewoon in de genen van melly shop till you drop, goed zo de juiste genen geërfd :-)) pffff je moet wel geduld hebben om te eten ik zou agressief worden ha ha hoop op een lekker ontspannen zondagje voor jullie xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, die heeft even een off-day. Je had hem een ijsje moeten geven hihi. Komt morgen wel weer goed ;-) Wat ziet Mellody er leuk uit zeg in het wit. Tis echt een prinsesje.
    Ben benieuwd hoeveel kilo jullie in de koffers gestopt gaan krijgen. Misschien ook een extra koffer aanschaffen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Whaha....Maar verder hebben jullie het, wel naar jullie zin!? �� Schattig Mellody zo in het wit!
      ❤it

      Verwijderen