woensdag 12 augustus 2015

B-day Mies

Ballonnen..check
Taartje..check
Kaarten..check
Kado...check

Ok... als we morgen wakker worden maak ik je wakker he Mitch?!  Dan gaan jij, Mellody en ik even het huis versieren voordat je vader wakker wordt. Dat halen we makkelijk want we hebben hem iedere ochtend op deze vakantie wakker gemaakt, dus we zijn zoiezo eerder wakker dan hem.

Om 6 uur ben ik weer klaar wakker...Mellody nog niet...EIN-DE-LIJK om 7.30 wordt ze wakker. Zo hèhè slaapsok ben je eindelijk wakker joh... Kom gaan we gelijk het huis versieren....Ik pak even een schaar en wat touw om de ballonnen mee op te hangen, blaas jij dan alvast de 20 ballonnen even op. ;)  Ik loop naar de woonkamer als INEENS Mies zijn slaapkamer deur open gaat.....NEEEEJJJJ JOHH :( Hij is ineens vroeg wakker pfffff......mannen zijn toch zo goed in het verpesten van verrassingen.
Heeyyyy goedmorgen....wat zoek je? JA LEEUKKKK.... ik zoek touw om die kak ballonnen op te hangen, maar de lol is er NU  al vanaf!!!! :(    Pappppaaaa.......jij moet terug naar je kamer want wij hebben een cadeau voor jou en moeten de kamer versieren, en anders is het geen verrassing meer, dan  weet jij het al! :)
Dus maar verder gegaan met het plan, maar de LOL was er dus wel vanaf...dat begrijp je!
Het Frozen gebakje werd gewaardeerd, net als de kaarten en het kado, een soort van certificaat ingelijst van Pink Floyd..... ja ik weet het....ik zou er ook niks aan vinden. Maar goed Mies was er SUPER blij mee...!!!
De rest van de dag wil Mies lekker relaxen, en s 'avonds alleen er even uit om te eten. Dus de rest van de dag doen we niets anders dan...zwemmen, hangen, vreten, Iphonen, en  nog meer vreten.... We waren het er allemaal over eens, een strand vakantie van 3 weken zou niets voor ons zijn!

Rond 16:00 iedereen douche en aankleden en richting Hooters.
Ik had op YouTube al gezien, dat als een man jarig is,  je dat aan de serveerster door kan geven en dan doen ze een soort uil (logo van Hooters) -dansje met de jarige job!!!
Dit moet ik natuurlijk zien te regelen voor Mies...Wat zal die me dankbaar zijn!!! ;)
Bellen had geen zin, want de telefoon was nog steeds overleden. Dan maar proberen om daar sneaky iets te regelen.
OWWW KIJK...LEUK ! Ze hebben daar kleding van Hooters...Kom Mellody gaan wij even daar kijken.... Oke...beetje doorzichtig dat wel, maar heeyyy tis een man he die hebben dat niet zo snel door!!
Zo geregeld, na het eten komen de meiden van Hooters een leuk uilen-dansje met Mies doen.
Het voorgerecht was heerlijk, het hoofdgerecht wat minder, ze hebben ook niet echt veel keus. Het is hamburgers of sandwiches. Maar het gaat hier uiteraard niet om het eten maar om de meiden, dus dan hoor je een man ineens niet meer  zeuren over het eten, dat eigenlijk helemaal niet te vreten is.   
Zo hoofdgerecht is op...ik pak mn iPhone er alvast bij en zet hem op standby, MOET TIE INEENS NAAR DE PLEE!!!! PFFFFFFFFFFF!!!!
En precies....op het moment dat meneer op de plee zit, komen er ineens een stuk of 10 Hooter meiden luid klappend en zingend naar onze tafel......waar dus geen Mies was!!! AFGANGGGGG!!!!!
Ik met een rood-hoofd...uhhhh yes sorry he's on the toilet..... Mellody naar de wc gestuurd om te roepen dat Mies gelijk moest komen....ZOO.....weer een verrassing om zeep geholpen!! Leuk hoor, je man verassen! :(
Nou die mocht dus als nog mooi voor UIL zitten... kreeg 2 puntbekertjes in zijn mond als snavel, en 2 menu kaarten als vleugels....en toen moest ie leuk mee Fladderen op zijn verjaardag liedje!!
En dankbaar dat hij me was!!!   ;) :)
Mitchell was heel de tijd met zn mattie Mike aan het bellen, ZOOOO leuke meiden hier en Lekkere wijven daar, stiekem  ze filmen. Maar met ze op de foto durfde meneer niet!!!   Mellody wel die gaat gewoon naar ze toen en vraagt in het Nederlands of ze op de foto willen.
Toen we hadden afgerekend en van iedereen happy B-Days mochten ontvangen zijn we naar de uitgang gelopen, waar een leuk ding van Hooters de deur voor ons open hield.
Voordat Mitchell wat kon doen of kon zeggen gaf ik hem een duw richting die Hooters chick. He would love to take a picture with you, gooide ik eruit. Oww sure no problem at all!! Mitchell probeerde "voor de show" nog wat tegen te sputteren, maar zodra we de weg liepen heeft hij denk 63x gevraagd of ik die foto nou al door had gestuurd naar zijn whatsapp. Want die MOET Mike natuurlijk zo snel mogelijk zien! :)
Al met al toch een leuk verjaardagje, morgen alweer de laatste blog van deze vakantie. Truste x

2 opmerkingen:

  1. Hele geslaagde verjaardag, op de verassingen na ha ha, maar what ever toch leuk gelukt allemaal, goed gedaan scheet geniet nog van je laatste daagjes kusssss xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij wilde een Hooters ervaring?! Hier heb je je Hooters ervaring hahaha. Goed geregeld!! Mellody zit te grinneken, Die denkt rare vogel hihi. Had je dat kleine blondje niet in je koffer kunnen stoppen voor Mitchell als speelkameraadje thuis? Had volgens mij best gepast. Geniet lekker van jullie laatste dag alweer. Bye zwaai!

    BeantwoordenVerwijderen